IKEA!!!

Måste vara guds belöning till kvinnan??????

Nu låter det som att jag är religiös men det är jag inte, iallafall inte mer än de flesta. Men det finns gånger när jag nästan blir det som t.e.x. vid ett besök på IKEA.

Jobbar som en tok på förmiddagen för att kunna sluta till lunch, lunchar sedan med några gamla kollegor (trevligt att träffas och uppdatera sig lite, hihi), åker och hyr ett släpvagn, hämtar prensessorna och drar iväg till IKEA. Väl där infinner sig lugnet (efter toabesök odyl). Sedan är det bara att passera avdelning för avdelning och fylla listan med det som jag ska ha på plocklagret. Sedan kommer ju som bekant plocklagret och KASSORNA. Men innan det så rear dom ut julsaker för 2 kr ( jag kan undra om det är lönt att ens ta betalt). Sedan ställer jag mig i en kassa och börjar ladda upp sakerna på bandet. Nu pratar vi om en fylld kundvagn samt en väl fylld "lagervagn" med sakerna från plocklagret. När det äntligen är slut varor i kundvagnen och alla varorna på "lagervagnen" är skannade så tittar jag upp på kassörskan som frågar om det var "allt", som om det inte skulle räcka med två vagnar;). Då blir det 3 248 kr säger hon. Jag tror inte mina öron, tänkte genast att hon måste ha glömt skanna en hel "massa" varor, men inte det. Jag plockar raskt upp VISA kortet och betalar (innan hon ångrar sig, hihi). När jag kommer ut måsta jag kolla kvittot och hon HADE fått med allt.

Jag har köpt möbler till ett helt rum osså en massa annat "bra och ha" grejs för 3 248 kr. Detta svider inte ens för en "hårt arbetande småbarnsmamma ;). Tack Ingvar för IKEA!!!!

Nu är det dax att gå och sova så jag orkar skruva ihop möblerna i morgon ;)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Ekman

Lycka till med monteringen!!!

2009-03-01 @ 00:05:58
URL: http://www.metrobloggen.se/tekman
Postat av: Blogg i Norr

Hej!



Jag vill tipsa dig om att vi har startat en portal över bloggar i Norrbotten på Facebook.com. Sidan heter Blogg i Norr och är till för alla som gillar bloggar från Norrbotten. Där kan du som bloggar bli upptäckt av nya läsare eller du som läser bloggar, hitta en ny favorit runt om i Norrbotten.



Så Gilla sidan, registrera din blogg i vår portal och tipsa dina läsare och vänner.

Välkommen till Blogg i Norr: http://www.facebook.com/blogginorr



Med vänlig hälsning

Sara Stenberg

Blogg i Norr

2011-03-14 @ 16:32:50
URL: http://www.facebook.com/Blogginorr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0